bersistem..

hemm…

kalau dah sudah terjebak dengan dunia IT ni kita tak boleh nak lari sejauh mane pon dengan Koding2.. tak banyak sikit pon berkoding jugak.. caman ni lah hari-hari aku dok kerja buat benda alah ni lah… sampai sakait bijik mata..

Buat masa sekarang ni lah benda aku dok main hari-hari sistem penguran aset bagi jabatan kerajaan kelantan. ni pon baru siap 40%..lagi 60% rasanya lepas raya lah..

cam ni lah dulunya buat kerja multimedia je..sekali bos bagi sistem nak tak nak tak boleh tolak… hayun jelah setakat mane yang terdaya..hasilnya alhamdunilah boleh tahan…hehehhe..

Advertisements

There are no comments on this post.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: