Archive for the ‘kerja’ Category

Photography
May 15, 2009

Koleksi photography may 2009

100_0054

bersistem..
September 23, 2008

hemm…

kalau dah sudah terjebak dengan dunia IT ni kita tak boleh nak lari sejauh mane pon dengan Koding2.. tak banyak sikit pon berkoding jugak.. caman ni lah hari-hari aku dok kerja buat benda alah ni lah… sampai sakait bijik mata..

Buat masa sekarang ni lah benda aku dok main hari-hari sistem penguran aset bagi jabatan kerajaan kelantan. ni pon baru siap 40%..lagi 60% rasanya lepas raya lah..

cam ni lah dulunya buat kerja multimedia je..sekali bos bagi sistem nak tak nak tak boleh tolak… hayun jelah setakat mane yang terdaya..hasilnya alhamdunilah boleh tahan…hehehhe..