Program Bakti Siswa Kelantan

October 29, 2008 - Leave a Response

Advertisements

Montaj Alumni UTHM

October 29, 2008 - Leave a Response

5s’ SUK

October 29, 2008 - Leave a Response

Sistem Pengurusan Aset Suk

October 29, 2008 - Leave a Response

Tajuk Projek : Sistem Pengurusan Aset Suk Kelantan

Medium: PHP+MYSQL

Keterangan Projek: Sistem ini dibangunkan untuk rujukan dan kegunaan peribadi sahaja. Tidak di terbitkan.

Karnival Sains & Teknologi 2008

October 29, 2008 - Leave a Response

bersistem..

September 23, 2008 - Leave a Response

hemm…

kalau dah sudah terjebak dengan dunia IT ni kita tak boleh nak lari sejauh mane pon dengan Koding2.. tak banyak sikit pon berkoding jugak.. caman ni lah hari-hari aku dok kerja buat benda alah ni lah… sampai sakait bijik mata..

Buat masa sekarang ni lah benda aku dok main hari-hari sistem penguran aset bagi jabatan kerajaan kelantan. ni pon baru siap 40%..lagi 60% rasanya lepas raya lah..

cam ni lah dulunya buat kerja multimedia je..sekali bos bagi sistem nak tak nak tak boleh tolak… hayun jelah setakat mane yang terdaya..hasilnya alhamdunilah boleh tahan…hehehhe..

salam perkenalan

September 23, 2008 - Leave a Response

Buat pertama kalinya blog ni dapat direalisasikan setelah pakse rela untuk membuatnya, Entah kenape baru sekarang baru nak buat blog ni..dulu tak nak. Ingat lagi kali pertama dipaksa dan terpaksa memblog bagi mendapatkan markah masa muda-muda dulu tika mana masa dok *ngaji di Kuitto aka uthm.. dulu bukan main liat lagi nak buat…tapi skrg semua member2 dah ber blog aku pon nak berblog jugak lah dapat kongsi-kongsi *cite sikit sebanyak untuk tantapan para rakan blog yang lain…maknenya tak yah lah lagi dok pikir-pikir aku dok tgh buat apa, sihat ke tak…hehehhehe…

apa-ape pon,

salam perkenalan rakan blog sekelian…

*ngaji-belajar